WS-11-33, de 24 LSR van Graddus (new pics page 2)

graddus

Nieuwe Gebruiker
Die kans is natuurlijk klein, tenzij ik jullie morgenochtend ergens op de A27 of A2 inhaal op weg naar A'veen. En ach dat het een hobbyproject zou worden was op voorhand al bekend.

cxfanatic

Nieuwe Gebruiker
Nou, ik vind het helemaal geen slecht exemplaar. Er zit wat werk aan, maar dat is goed te overzien. Leuk dat hij nog de originele bekleding heeft!

zomerbloempje

Nieuwe Gebruiker
Dat plastic haakje in de toiletruimte is volgens mij om een doosje voor "vochtig toiletpapier" mee ommhoog te houden :mrgreen:
Die plankjes ken ik niet maar zouden die aan beide kanten van de toiletemmer hebben kunnen zitten?

graddus

Nieuwe Gebruiker
Dat van die toiletemmer was ook al in mij opgekomen inderdaad, dat zou zomaar eens kunnen.

qc1500

Nieuwe Gebruiker
Mooi project, voorlopig hoef je je niet te vervelen :mrgreen: Maar mooi dat er weer een exemplaar gered wordt!

cxfanatic

Nieuwe Gebruiker
Dit exemplaar verdient het beslist om gered te worden. Ik heb genoeg mensen aan veel slechtere SMV's zien beginnen.

graddus

Nieuwe Gebruiker
Ondertussen zijn er elders op dit forum meer foto's van de opknapbeurt te vinden, maar wilde ik hier toch gauw even laten zien dat we er intussen alweer een paar weken geleden ook voor het eerst mee op pad zijn geweest. De foto's zijn van iemand anders, want deze frisse kerel was zijn toestel mee vergeten nemen :D

qc1500

Nieuwe Gebruiker
Kan je die lengte van die buis even opmeten, zal ik even kijken wat diegene is die ik heb liggen.

graddus

Nieuwe Gebruiker
De uitdragerij vorig jaar op de camping...

En met de 'nieuwe' voortent...

Frits

Nieuwe Gebruiker
Karsten voortent? Luxe hoor! Mooi dat de vorm van de 'zijdeur' precies bij de SMV deur past.

En die foto's met die Traction Avant zijn ook leuk om te zien. Past qua tijdperk niet helemaal, maar de ronde vormen maken veel goed :)

Jeroen

Nieuwe Gebruiker
Die tractions werden tot eind jaren 50 gebouwd dus die reden er nog wel genoeg toen de eerste smv rond reden, ik vind het mogen :razz:

Ik vind die karsten tent geweldig. Ik zit er ook al een tijdje naar te kijken. Mooi van vorm op een SMV en net zoals de SMV een slim ontwerp.

cxfanatic

Nieuwe Gebruiker
Het valt me op dat SMV's vaak ouder geschat worden dan ze zijn, dus dan kunnen ze zeker achter een Traction Avant.