start van de renovatie

Bas

Administrator
Medewerker
Mooie auto, lijkt me ook wel wat. Maar verbuikt wel wat meer dan me Punto ;).

killbill

Nieuwe Gebruiker
dag 3 vandaag effe oldskool afbijt halen want die via de reguliere weg is niet goed genoeg

killbill

Nieuwe Gebruiker
dag 4 met de oldskool afbijt morgen nog een dagje en dan heb je je smv in 5 daagjes kaal dus zaterdag zondag zwaar aan de poets lekker bezig we gaan hem de dietzztream noemen

killbill

Nieuwe Gebruiker
dag 5 helemaal kaal echt helemaal brilo staal wol en morgen poetsen met commodant 3 4 5 en dan met alu poets gaat goed komen

xxxQxxx

killbill

Nieuwe Gebruiker
dag 6 volgens mijn ben je langer bezig met poetsen dan met afbijten
maar goed voor onze enthousiaste forum bezoeker twee pics een met Ford ontluchtingskleppen en een vanaf boven gezien morgen verder zoals ze in Rotterdam zegen niet lullen maar poetsen

killbill

Nieuwe Gebruiker
dag 8 oke dag 7,5 maar ik vind hem mooi worden glim glim bling bling
en als het morgen droog blijft dag 8,5 de voor en achterkant en dan nog een zijkantje
heb nog geen reacties gehad op mijn originele interieur maar hoor graag van jullie

killbill

Nieuwe Gebruiker
dit is de laatste foto ik kan niets leren op dit forum en te stil sorry Bas en iets te veel moeite doen om mijn foto's te plaatsen
ben je nieuwsgierig hoe het afloop verwijs ik jullie naar mijn facebook Ed Dietz
heb nog steeds de originele details over die gaan waarschijnlijk dit weekend de kliko in
zal zonde zijn maar staan mijn in de weg 0617838364