Onze vorige 10

qc1500

Nieuwe Gebruiker
Hallo, ik ben nieuw hier, mijn naam is Dick en we hebben momenteel geen SMV maar druk zoekende. Hier nog wat foto's van onze vorige 10. Geheel gerestaureerd en in aparte kleur gemaakt. Deze is verkocht aan een nederlands stel die in Belgie een caravanmuseum heeft. Wie weet waar hij is gebleven? Ook ben ik op zoek naar een SMV, lieft zo groot mogelijk, wie weet er nog 1 te koop?

qc1500

Nieuwe Gebruiker
Ja die heb ik gezien. Inmiddels ook foto's van binnenzijde ontvangen. Onze eigen caravan staat momenteel te koop, dus hopen dat deze snel verkocht is. Toch wel moeilijk om een keuze te gaan maken.We hebben een 10 gehad en een 12 maar liever heb ik wat groters. Een nieuwer type is leuk, maar een ouder heeft toch meer :roll: Dus nog even puzzelen.
Hier nog een foto van onze 12 nadat hij van eigenaar gewisseld was

en nu staat hij er zo bij, erg creatieve eigenaar

Ah die ken ik (althans niet persoonlijk). Dat is een jongen die veel doet met renaultjes en amerikanen!

Hij heeft zijn caravan ook te koop staan. Ik wilde hem wel overnemen voor vooral de ramen en deed hem een bod waar hij zwaar beledigd door was (terecht).

succes met je verkoop en aankoop.

qc1500

Nieuwe Gebruiker
Dank je wel. Als het meezit is onze huidige caravan snel weg. Dan gaan we op pad voor een SMV , ik heb er momenteel 3 op het oog die mijn intresse hebben gewekt, dus dat gaat zeker lukken. Momenteel hebben we een Hobby 520 uit 1990 en een kip kompakt uit 1988. Waarom 2? Ik vind het leuk om met caravans bezig te zijn, beetje opknappen en ben nu eenmaal beetje gek :mrgreen: Kip staat in de garage en hoeft van mij niet weg. Dus moet je ook niet gek opkijken als er straks 2SMV's staan :lol: Hier nog wat foto's van de huidige caravans

qc1500

Nieuwe Gebruiker
Caravans zijn inmiddels beide verkocht. Morgen ga ik bij de SMV 25 kijken van marktplaats, dus ben benieuwd.

qc1500

Nieuwe Gebruiker
Hij staat hier :lol: Zal straks wat foto's maken eerst even genieten van het uitzicht 8)

qc1500

Nieuwe Gebruiker
:lol: voorlopig 2 in de tuin. De 380 zal ik weer gaan verkopen als hij weer helemaal ok is. En de 25 gaat naar de stalling, maar voorlopig even camping aan huis.

zomerbloempje

Nieuwe Gebruiker
moet je nog steeds een aardig tuintje voor hebben
en geen buren die over je woonwagenkamp gaan klagen :oops:

qc1500

Nieuwe Gebruiker
Nee dat is hem niet, ik had hem ook al gezien. Als onze 440 deze week opgehaald wordt, wil ik er wel naar gaan kijken als hij nog niet verkocht is :mrgreen: het blijft een ziekte geloof ik...