Onze 25

Niels

Nieuwe Gebruiker
Hy Dick,

Hij is heel KOEL!! Het is die van Marktplaats TOP.
De eerste SMV waar ik naar heb gekeken was ook een 25. Helaas die was erg verrot.
Hoe ouder hoe mooier.

gr. Niels
SMV12 1968

He Dick Super gefeliciteerd hoe is de staat van deze caravan, jammer dat je geen vrij hebt komend weekend had je hem mooi kunnen uitproberen op callantoog.
Jij laat er geen gras over groeien binnen een maand 2x een smv

groet,
Fred
SMV10

qc1500

Nieuwe Gebruiker
Ik heb je nog een pb gestuurd over callandsoog. Staat van de caravan is ok. Wel wat aan te doen maar geen mega dingen vooralsnog. Morgen eerst eens poetsen.

qc1500

Nieuwe Gebruiker
Ok Fred, morgen moet ik weer werken dus weet ik meer.
Vandaag even 1 kant gecleaned en in de was gezet :shock: Hij glimt weer als een jekko

qc1500

Nieuwe Gebruiker
Dit weekend op pad geweest met de SMV, kacheltje aan gehad en het is weer perfect bevallen, veel complimenten gehad en veel vragen welk merk caravan het is.

johan

Nieuwe Gebruiker
het is toch een lichte caravan ?
waarom van die grote auto,s

maar het ziet er wel mooi uit.

cxfanatic

Nieuwe Gebruiker
De 25 staat erom bekend dat hij zich listig kan gedragen, vanwege de iets te ver naar voren geplaatste as. Met een Dodge Ram (wat een geweldige auto trouwens!!!) als trekkend voertuig hoef je je daarover geen zorgen te maken.

Daarnaast weet ik zelf uit ervaring hoe heerlijk het is als je een auto hebt waarachter je de caravan niet voelt, in termen van prestaties en wegligging.

Frits

Nieuwe Gebruiker
Bijzondere constructie met dat fietsenrek. Is dat qua sterkte verantwoord als je er twee fietsen op zet? Of gebruik je het ergens anders voor?