Collage van webfoto's

M. Kruit

Nieuwe Gebruiker
Hoe voeg ik een foto toe?

Ik heb nog een leuke foto van een opgeleukte en verbouwde SMV maar weet niet hoe ik die kan plaatsen of toevoegen. Wie legt mij uit dit te doen?[/img]

cxfanatic

Nieuwe Gebruiker
Ga naar http://www.imageshack.us. Daar laad je de foto en kopieert vervolgens de onderste link ('direct link to image'). Ga naar je topic hier, klik op 'img', plak de link en klik nog een keer op 'img'. Da's alles! Dit trucje moet je voor elke foto opnieuw herhalen.

cxfanatic

Nieuwe Gebruiker
Ah, een 'verAirstreamde'! Ik heb vandaag een reeks SMV-foto's gemaakt; zal ze straks uploaden.

wijna_i

Nieuwe Gebruiker
Sorry, beetje groot

Sorry, hij is een beetje groot uitgevallen.
De volgende foto is er eentje van het interieur.

Niet zelf gepimpt, zo gekocht.

Groetjes,
Inge

cxfanatic

Nieuwe Gebruiker
Toe maar! Bijzondere voorwerpen vallen vaak in creatieve handen, je ziet het maar weer.

M. Kruit

Nieuwe Gebruiker
Leuk, zo'n gepimte SMV (ik weet niet of alle SMV?rs dit leuk vinden, maar ik vind hem errug leuk, vooral de lamp!).

We hebben er vorig jaar ook een gekocht en willen 'm ook gaan verbouwen: een beetje hi-tech zwart met zilver aan de binnenkant (traanplaat, vast bed etc.) en dan 't liefst 'm zilver (laten?) spuiten....

Spaakvelgen zou hier ook erg mooi bij staan, als die maar leverbaar zouden zijn!!

Zijn er dus nog leuke tips, hou ik me van harte aanbevolen, hoor!!

M. Kruit

Nieuwe Gebruiker
Onze High-Tech Hut op de foto

De buitenkant is nog origineel:

De binnenkant is inmiddels ietsjes veranderd:

Gekozen voor zwart met zilver omdat wij beiden "Formule 1-fan zijn, met name het McLaren-team.....

De "zit-slaaphoek" is veranderd in een zit-slaap-hoek, maar dan met een vast bed, daarnaast/aanvast met nog 2 zitplaatsen, dus het is een kwestie van een tafeltje daar plaatsen en je kan er toch met z'n drietjes (of 4?) aan zitten om een kaartje te leggen........

De zit/slaapplaats van onze "Zoon-lief-Ferrari-fan", aan de voorkant.....

Onze toiletkast heeft plaats gemaakt voor een eenvoudige spiegel, met wat bergruimte eronder, de wastafel zit gemonteerd aan "traanplaat".

Ons mooie "SMV-kraantje" moest plaats maken voor een kraan die gelijk aangaat als je er aan draait (en da's jammer, maar wel makkelijk!!)

Nu alleen nog de planken op de kookplaat en spoelbak voorzien van een zilverfolie, en de koelkast hiermee doen, dan is het tijd voor de buitenkant!!!! Tot Zover...............

wordt vervolgd.....

M. Kruit

Nieuwe Gebruiker
Nog wat plaatjes van internet gehaald: dit is toch wel een hele mooie combinatie (als je een Mercedes-fanaat bent)

En jah... zilver, daar gaan wij ook voor!!

Bouwtekeningetje:

qc1500

Nieuwe Gebruiker
Doet mij denken aan onze oude MKP

Whitewalls staan hem ook goed